Konkurs na stanowisko: Specjalista, Kierownik Działu Finansowo-Księgowego w Oddziale w Legnicy

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie: min. średnie lub wyższe kierunkowe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
  • dziesięcioletnie doświadczenie w dziale księgowości, w tym dwu letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji, sumienność i dokładność,
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawnych,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • samodzielność w wyznaczaniu i realizacji zadań,
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
MILE WIDZIANE:
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność,
  • inicjatywa, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta w konkursie na stanowisko Specjalista, Kierownik Działu Finansowo-Księgowego w Oddziale w Legnicy, zawierające wszystkie wymagane dokumenty, prosimy kierować do dnia 29.08.2025 r. na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz
– Instytut Metali Nieżelaznych
ul.
Złotoryjska, 89 59-220 Legnica

W przypadku przesłania zgłoszenia listem poleconym decyduje data jego wpływu do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Metali Nieżelaznych ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica. Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi Kandydatami. Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Instytutu.

CODZIENNE ZADANIA:
  • prowadzenie ewidencji księgowej w systemie elektronicznym (komputerowy program FK),
  • bieżąca obsługa katalogu kontrahentów (zakładanie nowych oraz uaktualnianie istniejących),
  • bieżąca i prawidłowa ewidencji zaszłości gospodarczych związanych
    z zakupami dokonywanych kartami płatniczymi,
  • weryfikacja kontrahentów w zakresie prowadzonej działalności (KRS, CEDIDG) oraz aktywności podatników – „biała lista” w szczególności dla nowych kontrahentów, w zakresie dokumentów źródłowych do których ewidencji jest się zobowiązanym, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
  • rozliczenia zakupów dokonywanych kartami płatniczymi oraz uzgadnianie kont księgowych dot. kart płatniczych,
  • bieżącego prowadzenia zakładowej kasy krajowej i zagranicznej
    w siedzibie ŁUKASIEWICZ – IMN O/Legnica, w tym uzgadnianie sald kont: kas,
  • bieżąca i prawidłowa ewidencja zaszłości gospodarczych związanych z: nakładami na środki trwałe, nakładami na wartości niematerialne i prawne,
  • ewidencja zaszłości gospodarczej w ramach projektu POIR,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w zakresie analizy zobowiązań,
  • prowadzenie bieżących uzgodnień kont bankowych, pozostałych rozrachunków z pracownikami,
  • analiza rozrachunków z dostawcami oraz sporządzanie w tym zakresie przelewów pieniężnych,
  • sporządzanie przelewów zobowiązań publiczno-prawnych oraz pozostałych zobowiązań (np. z tytułu ubezpieczeń),
  • udział w bieżącej analizie środków pieniężnych na rachunkach złotówkowych oraz zakładanie lokat terminowych w przypadku wolnych środków pieniężnych, w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • udział w bieżącej analizie środków pieniężnych na rachunkach walutowych oraz sprzedaż waluty obcej w ramach prowadzonych rachunków i ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • prowadzenie bieżącej dekretacji dokumentów źródłowych wynikających
    z zakresu czynności,
  • aktywne uczestnictwo przy sporządzaniu comiesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstwa,
  • przygotowywanie danych wynikających z zakresu czynności do sprawozdań, informacji dodatkowej lub niezbędnych w toku prowadzonych analiz lub kontroli,
  • bieżąca i prawidłowa ewidencja zaszłości gospodarczych związanych
    z usługami,
  • rozliczanie kosztów wydziałowych i zarządu,
  • bieżąca ewidencja środków pieniężnych i innych aktywów pieniężnych,
  • prowadzenie dokumentacji i korespondencji bankowej przedsiębiorstwa,
  • współpraca w bankiem w zakresie generacji plików JPK WB – wyciąg bankowy (w ramach świadczonej usługi),
  • prowadzenie rozliczeń PFRON,
  • prowadzenie zajęć komorniczych wierzytelności pieniężnych kontrahentów, świadczących usługi i dokonujących sprzedaży na rzecz Oddziału,
  • sporządzanie innych sprawozdań na potrzeby GUS w zakresie kosztów
    i przychodów,
  • zastępstwo p.o. zastępcy Głównego Księgowego podczas nieobecności,
  • zastępowanie innych pracowników Działu Księgowości w czasie ich nieobecności.
BENEFITY:
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • dostęp do wiedzy i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia  zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • pakiet medyczny.

OFERUJEMY:

Rodzaj umowy: umowa o pracę,

Wymiar etatu: pełny etat,

Liczba stanowisk pracy: 1,

Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych,  Dział Finansowo-Księgowy w Oddziale w Legnicy, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.

This will close in 0 seconds