KONKURS NA STANOWISKO SPECJALISTY W DZIALE LOGISTYKI I OBSŁUGI PRODUKCJI SPECJALNEJ

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (koordynacja pracy biura, Asystent/Asystentka Zarządu),
  • wykształcenia wyższego (preferowane np. ekonomia, administracja, prawo, finanse),
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności ustalania priorytetów,
  • umiejętności koordynowania wielu zadań jednocześnie,
  • doskonałej umiejętności komunikacji w języku polskim i angielskim,
  • silnej motywacji do pracy i samorozwoju,
  • umiejętności działania pod presją czasu,
  • pro-aktywności i dbałości o szczegóły,
  • pogodnego usposobienia i pozytywnego nastawienia do wyzwań,
  • umiejętności pracy zespołowej,
  • znajomości obsługi pakietu MS Office – w szczególności PowerPoint, Excel i Word,
  • mile widziany kurs archiwalny I stopnia.
MILE WIDZIANE:

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji.

Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „SPECJALISTA W DZIALE LOGISTYKI I OBSŁUGI PRODUKCJI SPECJALNEJ” zawierające wszystkie wymagane dokumenty wraz z podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI prosimy kierować do dnia 28.05.2025r. na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
Oddział w Poznaniu
ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań

albo za pośrednictwem aplikacji e-recruiter na portalach z ogłoszeniami o pracę do dnia 28.05.2025r.
Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.

 

CODZIENNE ZADANIA:
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne Dyrekcji,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz kluczowej korespondencji,
  • przygotowywanie na potrzeby Dyrekcji: prezentacji, dokumentacji i informacji na spotkania, raportów, sprawozdań, pism, listów, kwerend, korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz innych dokumentów,
  • dokonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych,
  • nadzorowanie, organizowanie oraz obsługa narad i spotkań Dyrekcji
  • gromadzenie dokumentacji dotyczącej: kontroli zewnętrznych, podstaw prawnych działalności Instytutu,
  • organizowanie podróży służbowych Dyrekcji (rezerwacja biletów, hoteli),
  • współudział w: tworzeniu procedur we współpracy z innymi działami, organizacji spotkań firmowych,
  • obsługa systemu obiegu dokumentów i koordynacja obiegu korespondencji,
  • obsługa i udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym oraz dbanie o dobry wizerunek Instytutu,
  • Nadzorowanie działań związanych z działalnością promocyjną Oddziału,
  • Opracowanie i edycja materiałów promocyjnych/komunikatów przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.
BENEFITY:
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę w pracy.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełen etat / częściowy etat – do uzgodnienia
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań

This will close in 0 seconds