minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (koordynacja pracy biura, Asystent/Asystentka Zarządu),
wykształcenia wyższego (preferowane np. ekonomia, administracja, prawo, finanse),
bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności ustalania priorytetów,
umiejętności koordynowania wielu zadań jednocześnie,
doskonałej umiejętności komunikacji w języku polskim i angielskim,
silnej motywacji do pracy i samorozwoju,
umiejętności działania pod presją czasu,
pro-aktywności i dbałości o szczegóły,
pogodnego usposobienia i pozytywnego nastawienia do wyzwań,
umiejętności pracy zespołowej,
znajomości obsługi pakietu MS Office – w szczególności PowerPoint, Excel i Word,
mile widziany kurs archiwalny I stopnia.
MILE WIDZIANE:
–
Wymagane dokumenty:
CV,
list motywacyjny,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „SPECJALISTA W DZIALE LOGISTYKI I OBSŁUGI PRODUKCJI SPECJALNEJ” zawierające wszystkie wymagane dokumenty wraz z podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI prosimy kierować do dnia 28.05.2025r. na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
Oddział w Poznaniu
ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań
albo za pośrednictwem aplikacji e-recruiter na portalach z ogłoszeniami o pracę do dnia 28.05.2025r.
Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.
CODZIENNE ZADANIA:
wsparcie organizacyjne i administracyjne Dyrekcji,
prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz kluczowej korespondencji,
przygotowywanie na potrzeby Dyrekcji: prezentacji, dokumentacji i informacji na spotkania, raportów, sprawozdań, pism, listów, kwerend, korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz innych dokumentów,
dokonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych,
nadzorowanie, organizowanie oraz obsługa narad i spotkań Dyrekcji
gromadzenie dokumentacji dotyczącej: kontroli zewnętrznych, podstaw prawnych działalności Instytutu,
organizowanie podróży służbowych Dyrekcji (rezerwacja biletów, hoteli),
współudział w: tworzeniu procedur we współpracy z innymi działami, organizacji spotkań firmowych,
obsługa systemu obiegu dokumentów i koordynacja obiegu korespondencji,
obsługa i udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym oraz dbanie o dobry wizerunek Instytutu,
Nadzorowanie działań związanych z działalnością promocyjną Oddziału,
Opracowanie i edycja materiałów promocyjnych/komunikatów przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.
BENEFITY:
stabilne warunki zatrudnienia,
możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
przyjazną atmosferę w pracy.
Rodzaj umowy: umowa o pracę Wymiar etatu: pełen etat / częściowy etat – do uzgodnienia Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań